diumenge, 21 de setembre del 2014

CM - Racó d'endevinalles



NOM________________________________DATA_______________________________


RACÓ DE LES ENDEVINALLES

Relaciona cada endevinalla amb la imatge que li correspon

Cotó fluix que voles amunt, portes la pluja al damunt.



Amb la llana que jo tinc fan jerseis de cinc en cinc.


ၮ싪
Un pont de coloraines fet per sobre les muntanyes, amb colors d’aigua l’han pintat però cap pinzell no l’ha tocat.


No sóc cargol ni bolet i la pluja em fa sortir, si cau aigua tot m’estufo, si fa sol estic pansit.


http://www.google.es/url?source=imglanding&ct=img&q=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsBwZSVj_IyUCKD8mOuR1l-GsA5bR8I8KhlE02sPfzZXc-E0pbqgeKk8BR_QdCE5mtM-sKwhOLPJk16aPBCf3BEP9eGzZBUotxyuc-aUl2HYwwTN4YVC9HyHXRxwVJ4GiZAGmekXYdGS6i/s1600/screenshot-10.jpg&sa=X&ei=6jn4TuXLOs6EhQfk1tyyAQ&ved=0CAsQ8wc&usg=AFQjCNE7R7UMkQY4g1ulAWwY19IZab9ipw
Dos anells t’has de posar, si vols fer-me treballar.



Escriu el nom de les respostes de les endevinalles:













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada